Amy a Roger na cestě

Krásná kniha o roadtripu přes Ameriku! Seznámíte se s milou Amy, která tiše truchlí pro svého mrtvého otce a s Rogerem, který touží po vysvětlení od své bývalé přítelkyně. Amyna maminka potřebuje dostat auto k novému domu, ale to bohužel úplně nejde. Požádá tedy Rogera, kluka, jehož si dívka pamatuje jen z dětství, aby nasedl do auta s Amy a co nejdříve přijeli za ní. Jenže trasa, již matka naplánovala, se zdá neskutečně nudná. Dvojička se tedy rozhodne, že si cestu trochu pozmění a objeví tak krásy Ameriky. 


Když jsem o knize slyšela poprvé, myslela jsem, že to bude přeslazené klišé s hrozným zpracováním. Po dočtení jsem svůj prvotní názor obrátila vzhůru nohama a nyní jsem ráda, že jsem si tuto knihu přečetla, ačkoli ke stropu z ní neskáču.

Nápad se sice jako klišé poněkud jeví, ale způsob, jímž je kniha napsána, vás v tom neutvrdí. A vlastně to ani není přeslazené- pořádnou romantiku zažíváme až na konci.

Místy se mi zdálo, že autorka už nevěděla co napsat... Prostor mezi cestováním vyplňovala nekonečnou a stále se opakující hrou na ,,dvacet otázek", což se mi brzy zdálo otravné.

Ale rozkošnými výhodami jsou zápisky z cestovního deníku, fotky samotné autorky, jež dotvářejí příjemnou atmosféru a playlisty s dobře vypadající hudbou (někdy si ty písničky musím všechny poslechnout!).

Po celou knihu se ve čtenáři drží napětí ohledně jiskření mezi hlavními hrdiny! Občas si budete přát, ať už konečně řeknou něco, co zvrátí děj, ale popravdě se všechno důležité koná až u konce.

Amy a Roger jsou pohodové postavy, s kterými byste se nejspíše rádi setkali i v realitě. Dokážou najít společné téma a užít si legraci.
V příběhu se ale nesetkáváme jen s nimi, ale i s dalšími fajn postavami! Jejich cesta přes Ameriku je důkazem toho, že všude existuje mnoho příjemných lidí, kteří dokážou pomoct a poradit.

Ještě bych se chtěla zmínit o tom, že autorka cestu našich postav absolvovala také, akorát naopak :-)

Kniha není žádné dokonalé dílo, ze něhož se budete zvedat ze židle, ale je to moc příjemné a fajn čtení, které se hodí na léto či na samotný roadtrip!

Hodnotím ji 3/5 bodů.

Četli jste tuto knihu? Co si o ní myslíte, líbila se vám? A vy, co jste ji nečetli, jak se k ní stavíte?
Ráda si přečtu vaše odpovědi!









Komentáře

  1. Knižku som nečítala a ani to nemám v pláne, no už som na ňu čítala nejednu recenziu :) Vyzerá to na fajn, pohodové čítanie, na oddych ako stvorené, no mňa si kniha akosi nechce k sebe privolať :D Ale páči sa mi, že samotná autorka sama podstúpila túto cestu a k tomu je, ako vidím, knižka aj krásne spracovaná, čo sú plusové body. Avšak, nie, nič pre mňa, ale recenzia sa ti naozaj podarila♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, vážně ❤ Já jsem se k té knížce ze začátku taky moc neměla, ale když jsem ji začala číst, docela mě to chytlo, neboť se u ní člověk fakt zrelaxuje 😊

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za váš komentář!

Starší články