Dlouhá cesta dolů - minirecenze

Nick Hornby stvořil zvláštní, vtipný a originální příběh, jehož postavy se na Silvestra setkají na střeše věžáku s tím, že prostě skočí dolů a ukončí své otřesné životy. Jenže dívka jménem Jess se rozhodne, že si to ještě vyříká se svým bývalým a celou partu do toho zatáhne. Všichni čtyři se začnou předbíhat v tom, kdo má lepší důvod k sebevraždě. Hrdinové se motají do lží, ale přitom se poznávají čím dál lépe a zjišťují, že vlastně nemají vůbec nic společného. 



Martin je starší celebrita, jejíž sláva poklesla ve chvíli, když se vyspal s mladou dívkou. 
Jess je mladá, střelená a ráda se motá do cizích vztahů.
J.J. ,,prodává pizzu", rozpadla se mu kapela a ztratil svou jedinou lásku.
Maureen vychovává postiženého syna, kterého nadevše miluje, ale touží i po zábavě a zajímavějším životě, jejž si nemůže dopřát.

I když se to tak nemusí momentálně zdát, příběhy postav jsou promyšlené a pěkně vykreslené. Já jsem se do všech hrdinů zamilovala a na konci jsem se s nimi nechtěla rozloučit.

Autorův styl psaní je poutavý a humorný. Celá kniha je nádherně vyprávěna a obsahuje mnoho hezkých myšlenek. 

Chcete li něco vtipného a oddechového, toto je rozhodně správná volba. Zároveň pokud si chcete přečíst něco o tom, co lidi vede k sebevraždám, taktéž se to hodí :D 


Mě kniha bavila a jak už jsem zmiňovala, na konci jsem se s postavami těžce loučila. Moc jsem si je oblíbila... 

Knihu hodnotím 5/5 bodů. Je vážně fajn, a pokud na ní najdete nějaké zápory, rozhodně to budou spíše drobnosti. Já jsem si ale všímala jen toho dobrého, což se moc často nestává. :)


Komentáře

  1. Wow! Ten příběh mě opravdu zaujal a recenzi si opravdu nádherně napsala!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za milý komentář! ☺❤

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za váš komentář!

Starší články