Tag o knihách, mystických bytostech a milostném trojúhelníku

Aby zde bylo i něco krapet jiného než jen knižní recenze, sepsala jsem odpovědi na knižní TAG. :-) Nebyla jsem zatagována, ale při brouzdání internetem se mi právě tento zalíbil. Některé odpovědi jsem vynechala, neboť jsem k nim neměla co odpovědět. TAG se všemi otázkami pochází odsud.




1. Bývá ti špatně při čtení v autě?
V autě můžu snad jen koukat z okna a poslouchat písničky, protože jakmile začnu něco číst nebo se dívat do telefonu, udělá se mi špatně.

2. Který autor má podle tebe jedinečný styl psaní a proč? 
Jednoznačně Pasi Ilmari Jääskeläisen, jehož knihy tak moc miluji! Píše tak zvláštně, podivně a přesto nádherně působivým stylem, který vás vždy vtáhne do děje. Běžte se přesvědčit! ;-)

3. Nosíš s sebou nějakou tašku na knížky? Jestli ano, co v ní je (kromě knih). 
Většinou ne, ale pokud jdu do/z knihovny, tak si beru takovou tašku, do níž se mi všechny ty mé malé kamarádky vlezou. Nemám žádnou speciální, i když již dlouho toužím po nějaké plátěné...
A jinak v ní je to, co zrovna potřebuji a bez čeho se neobejdu.

4. Čicháš ke knihám?
No samozřejmě! Naprosto jejich vůni miluji a mohla bych ji fetovat celé dny. Některé knížky ale mají takový podivný pach...

5. Preferuješ knížky s nebo bez menších ilustrací?
Je mi jedno, jestli je kniha ilustrovaná, ale mám ráda, když si některé věci popisované v knize mohu prohlédnout v podobě hezkého obrázku.

6. Která knížka se ti líbila, když jsi ji četla, ale později jsi zjistila, že to není zrovna "kvalitní psaní"?
Nebyla to knížka, ale celá série. Princezniny deníky miluji, neboť ony mne přivedly k deníčkům (které už želbohu nepíšu), ale s odstupem jsem si uvědomila, jak je to klišoidní a příliš hořkosladké.
Inu, četla jsem to asi v osmi, možná devíti letech a moc jsem neřešila, co si to vlévám do paměti. Navíc teď mi to přijde jako docela odbytá práce...

7. Která knížka je ta nejtenčí v tvé knihovničce?
Klub záhad - Přízraky bez tváře, asi 110 stran
Jedná se o knížku, již jsem četla jako menší. Klub záhad mě tehdy bavil, ale Tři holky na stopě (které jsem si onehdy vypůjčovala v knihovně) byly asi lepší, ač momentálně to také nepovažuji za nějaké veledílo.



8. Píšeš? Vidíš sama sebe v budoucnu jako autorku?
Ehm, tak rok a půl zpátky jsem psala své vlastní povídky, ale momentálně nemám moc inspiraci na zpracování mého nápadu... Upřímně bych si přála, abych svou knihu jednoho dne spatřila na pultech knihkupectví..!

9. Kdy jsi začala číst?
Když jsem se to naučila. Jakmile jsem dokázala přečíst větu, mohla jsem začít se čtením! :-)

10. Byly tvými oblíbenými předměty ve škole český jazyk a literatura?
Ano, a jelikož školu stále navštěvuji, ještě jimi jsou.

11. Kdybys dostala knihu, kterou jsi četla a nelíbila se ti, co bys udělala?
Nejspíše bych si ji nechala jen tak na památku.

12. Tvoje oblíbené slovo?
Hodně se střídá, ale jelikož se považuji za knihomola, bude to "kniha". A nejlépe anglicky: "book".

13. Upíři nebo víly? A proč?
Je to složité, neboť ani jedno pro mě nic velkého neznamená, ale nejspíše víly. Přijdou mi mírumilovnější.

14. Zombíci nebo upíři? A proč?
Umh... Se zombíky mám spojeno mnoho horrorových filmů, kterým mimochodem nijak extra nefandím, takže pro jednou spíše upíři.

15. Milostný trojúhelník nebo zakázaná láska?
Obojí je strašné klišé, ale když už, tak asi ten trojúhelník. Hodně záleží na tom, jak by to bylo zpracováno.

16. Romantická kniha nebo akční kniha, která má pár romantických scén?
Mám ráda nepříliš sladké romantické knihy, ale i akčnějším se sem tam věnuji. Tudíž spíše tu romantickou knihu (bez pěti kil cukru!)

Nikoho netaguji, ale pokud si jej chcete také vyplnit, směle do toho!


Komentáře

  1. Skvělý tag i tvé odpovědi :) Pěkně jsem se pobavila :) Princezniny deníky jsem taky jako menší četla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář! 😊 No, tu sérii jsem fakt milovala. Teď už tolik ne, ale pořád do těch knížek nakukuji

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za váš komentář!

Starší články